TUMBLR

contact:

lahteenmakipia@gmail.com

instagram:

ppiamaria

lauantaina, elokuuta 4

HAASTE

Näyttävää comebackiä.
Unohdin omistavani blogin.
Kyllä tämä tästä.

Ohjeet seuraaville:
Jokaisen haastetun täytyy vastata niihin yhteentoista kysymykseen, jotka haasteen antaja on esittänyt ja postata vastaukset blogiinsa.
Valitse sitten 11 uutta haastettavaa ja linkitä heidät postaukseesi.
Keksi 11 uutta kysymystä, joihin haastettujen tulee vastata.
Älä haasta sitä henkilöä, jolta sait tämän.  

1. Biisi jota kuuntelet tällä hetkellä?
Miike snow - plastic jungle soi tuolla taustalla, ja kiinnoistais fiilistellä crystal fighterssiä, black keyssiä ja bloc partya.

2.Eläisitkö loppuelämäsi ilman kännykkää vai konetta?
Vakavasti ottaen en kumpaakaan. Mutta. jaa. konetta varmaan, kännykällä onnistuu nykyään kaikki.
Paitsi mulla on nyt käytössä nokia 3310 tai joku vastaava tiiliskivi antennilla, mut matopeli pelastaa.

 ladatut1

3.Oletko tyytyväinen nykyiseen elämäntilanteeseen? Jos et, miksi?
Joo olen mä. Mulla on kaikki mitä mä tarvin. Haluaisin aina enemmän mutta emmä tarvi muuta. Olen onnellinen.

4. New York vai Jamaica?
New York.

5.Herkku mitä et voi vastustaa?
No ne exotic irtopähkinä-suklaa-kuivattuhedelmä tms nämä ! Ja ja nektariinit ja mansikat. JÄÄPALAT!!

6.Olisitko mieluummin rikas ja onneton vai onnellinen ja köyhä?
Onnellinen ja köyhä. Tämän hetken olotilat tiivistettynä. En mä pahaks sitä rikkautta kyllä laittais.

 ladatut2

7.Outo tapa mitä teet päivittäin?
Öää. Emmä. Tai no. Lakkaan kynnet joka ilta ja sit rapsuttelen ne lakat pois aina seuraavana päivänä.
Emmä kai tee mitään tavattoman outoa. Lupaan paremmasta ja aikaansaavammasta elämästä,
mutta emmä koskaan mitään tee asialle. Normaalia kai.  

8.Mitä mieltä erilaisista ihmisistä? Kiva juttu vai ihan hirveitä?
Erilaisia ihmisiä on kaikki ja tää on niin laaja kysymys että mua hämmentää. Erilaisia suhteessa mihin? Massaan?
-Mukavaa vaihtelua. Täysin outoja, kävelee takaperin, koska muut vaan ei tee niin? -No ne nyt sitten vaan on
ja mä annan niiden olla erilaisia. En osaa arvioida ihmistä tosissani ennen ku oon tutustunu niihin vähän.  

9.Missä haluaisit olla juuri nyt? Kenen kanssa?
Muualla, kaukana, Chrisin, petran jennin kaikkien kanssa siellä missä on mukavaa. ihan sillee et näkisin muuta kun nämä seinät ja vakiokahvilan.
Kyllä mä tästäkin oon oppinu pitämään mutta haluan nähdä enemmän. Täälläkin on mukavaa, en mä vastaan väitä.

10.Kesällä: sinkkuna vai parisuhteessa? Kumpienkin hyvät ja huonot puolet?
Parisuhteessa, aina, ikuisesti. Koska mä rakastan niin paljon, että en pystyis olla ilman. Sinkkuna olemisssa ei mulle olis enää mitään iloa.
Ennen luulin että olevani kovinkin sinkku, mutta sillon mä en uskonu paremmasta.

11.Mitä näistä kuvaat mieluiten; ihmisiä, luontoa, paikkoja vai tavaroita?
Riippuu fiiliksestä. Mut ihmisiä kai, eniten tunnetta ja luonnetta.

 ladatut

Enkä mä nyt herranjestas keksi 11 haastettavaa.
No tehkää nyt ainakin Hansu, Hanna, Keppo, Usva ja enya ja mona.

ja uusia kysymyksiä. Hankalaa.
1. Mikä tekee sinut onnelliseksi?
2. Kerro unelmistasi.
3. Tarvitsetko elämääsi vakiokahvilan ja oman kotoisan nurkkauksen, vai ahdistaako rutiini ja pehmoisuus?
4. Oliko kesä sitä, mitä siltä odotit?
5. Suunnitteletko elämääsi vai ajelehditko lempeästi impulssien mukana?
6. Suosikki vaatekappale tai asuste tällä hetkellä?
7. Mitä toivot tulevaisuudeltasi?
8. Ihanin tunne maailmassa?
9. Mikä on hurmaavin bändi/artisti/biisi sinulle?
10. Kahvi vai tee?
11. Unelmien matkakohde?

Mä taistelin tän postauksen kanssa varmaan kolme viikkoa.
En putkeen, vaan henkisesti patistanu itteäni tähän julkaisuun.
Ei oo jaksattanu olla tunnollinen, mutta nyt.
Emmä tiedä mitä nyt, mutta taidan lähteä drinkille.

kuvat; tumblr - alkuperäiset lähteet linkkeinä siellä !

1 kommentti:

  1. äääh, pakko saada persialainen matto jostakin! tai siis lähinnä rahaa sellaiseen.

    VastaaPoista

Kuvaan:
Canon EOS 450D
Canon EOS 550D

Objektiivit:
Canon EF-S 18-55
Samyang fisheye 8mm
Canon EF 50mm
Tamron AF DI 70-300mm

Muokkaan:
Picasa, Picnik, Photoscape, Photoshop

Lukijat

looking for something ?

Follow this blog with bloglovin